Digital Programmatic & Web Technology Trends 2018

Mediarun zaprasza na konferencję, już 27 września w Warszawie. Dla czytelników – voucher o wartości 500 zł, informacje o konferencji i voucherze – poniżej:

4 Prognozy na 2020

W swoim tegorocznym raporcie ”Predicts 2017” firma badawcza Gartner, przedstawiła 4 bardzo odważne prognozy na 2020 rok, oto one:

  • Do 2020 roku, 20% Dyrektorów IT będzie raportowało bezpośrednio do Dyrektora Marketingu
  • Do 2020 roku, 15% Dyrektorów działu Digital / Data awansuje do pozycji Prezesa, Dyrektora Zarządzającego lub Dyrektora Marketingu.
  • Do 2020 roku, 100 miliionów klientów będzie dokonywać zakupów poprzez rozwiązania wykorzystujące rozszerzoną rzeczywistość.
  • Do 2020 roku, wirtualni doradcy będą uczestniczyć w większości interakcji sprzedażowych i biznesowych

Przy założeniu, że w Polsce nowe rozwiązania digitalowe wprowadzane są z 1 – 2 letnim opóźnieniem, to tylko pokazuje kilka ważnych trendów, na które warto się już dzisiaj przygotować. Te firmy i osoby, które jako pierwsze będą wprowadzać innowacja, mają największe szanse na dynamiczny rozwój.

Mediarun od szeregu lat, informuje o trendach z obszaru digital, oraz organizuje konferencje branżowe, jedna z nich odbędzie się już za tydzień, 27 września w Hotelu DoubleTree by Hilton w Warszawie – i jest ona w całości poświęcona trendom digitalowym jej tytuł to:

DIGITAL PROGRAMMATIC & WEB TECHNOLOGY TRENDS 2018

Na konferencji wystąpią eksperci z:  GOOGLE,  CREDIT AGRICOLE, IDC, BRAND24, BUSINESS FACTORY, SAMSUNG, ABR SESTA, MEDIA & LEADS, PEUGEOT, POCZTA POLSKA, ADFORM, SATAKU, DESMART, USER ENGAGE, ISLAY, NETSPRINT, L-S-W, STARCOM.

Podczas konferencji poznasz case-study, narzędzia oraz prognozy dotyczące trendów na 2018 – 2010 z obszaru Digital Marketingu, Programmatic Marketing oraz Web Trends, które pomogą ci lepiej przygotować działania na koniec 2017 i 2018 rok.

Obok wiedzy, będziesz miał okazję do rozmów kuluarowych podczas czterech przerw netwokingowych, a oto tematy wystąpień i prelekcji:

Sławomir Kochański – Head of Digital PEUGEOT

Transformacja reklam digitalowych w erze sztucznej inteligencji

Arkadiusz Łatko – Digital Marketing Manager BANK CREDIT AGRICOLE

Quo vadis Programmatic – Czy warto stosować DMP i jakie to może dać korzyści?

Sebastian Starzyński – Prezes ABR SESTA

Sztuczna inteligencja w służbie marketingu

Mikołaj Winkiel – Chief Evangelist BRAND24Kiedy marketing spotyka monitoring – co, jak, gdzie i po co?

Ewa Lis – Marketing Director CEE & CIS, IDC

CMO w krainie DX, CX i Big Data

Tomasz Przybyłowicz – CEO & Founder MEDIA&LEAD

Jak w mierzalny sposób optymalizować kampanie internetową, gdy klient nie ma konwersji na swojej stronie www?

Agnieszka Chabrzyk – Country Director Poland, BUSINESS FACTORY

Wyższe konwersje dzięki najnowszym narzędziom Facebooka – DPA, pDPA & DCO. Co to jest i jak działa – Case studies

Karolina Kuczera – Skórzyńska – Strategy Department Director – POCZTA POLSKA

Zarządzanie transformacją cyfrową oraz projektami IT w rozbudowanych organizacjach w kontekście Gry o Tron

Szymon Kosiński – Prezes, SATAKU

Angażujące Rich Media w Programmaticu – Case Study

Bartosz Malinowski – Head of CEE & MENA , ADFORM

Jak osiągnąć ponad przeciętne wyniki Case Study – Prudential – Programmatic Rich Media

Damian Winkowski – Partner DESMART

Świat w 2030 – 6 trendów technologicznych, które wykreują przyszłość

Łukasz Chwiszczuk – Head of Digital Performance – MEDIA GROUP

Wyszukiwarka bez słów kluczowych – poznajcie Google Search 2018

Maciej Kubiak – Adwokat, Partner L-S-W

Zagrożenia dla marketerów online & digital w kontekście RODO. Jak przygotować działania digital od strony prawnej aby zabezpieczyć firmę przed ewentualną maksymalną karą 25 000 000.

Tomasz Wileński – Prezes ISLAY

Kupić media czy zaangażować influencerów? Prawdy i mity o ich sile społecznościowej.

Na wiele więcej pytań znajdziesz odpowiedzi podczas przerw networkingowch.

Jeśli program konferencji jest dla Ciebie intersujący i masz czas 27 września, to mamy jeszcze miła informację, dla czytelników bloga Marcina Barcińskiego Programmatic.pl, mamy voucher o wartości 500,00 zł brutto do wykorzystania do 26 września.

Aby z niego skorzystać, wystarczy na stronie konferencji, http://marketingsummit.eu/digital-programmatic-marketing-summit-2017-warszawa-2-edycja/ rejestrując się podać hasło: programmatic-500

Dlatego zgodnie z zasadą Pareto, dobrym rozwiązaniem jest do 20% czasu poświęcać na rozwój, a 80% czasu na planowanie i pracę, nie mówiąc już o inne zasadzie, że nowej wiedzy i kontaktów nie zdobywa się siedząc za biurkiem.

Jeśli 27 września, jesteś dostępny to wykorzystaj voucher i zainwestuj czas w swój, w rozwój i weź udział w konferencji 😉

Rejestracja na stronie: http://marketingsummit.eu/bilety-pakiety/

Loading...
Loading...