Digital Programmatic & Web Technology Trends 2018
Mediarun zaprasza na konferencję, już 27 września w Warszawie. Dla czytelników – voucher o wartości 500 zł, informacje o konferencji i voucherze – poniżej:
4 Prognozy na 2020
W swoim tegorocznym raporcie ”Predicts 2017” firma badawcza Gartner, przedstawiła 4 bardzo odważne prognozy na 2020 rok, oto one:
- Do 2020 roku, 20% Dyrektorów IT będzie raportowało bezpośrednio do Dyrektora Marketingu
- Do 2020 roku, 15% Dyrektorów działu Digital / Data awansuje do pozycji Prezesa, Dyrektora Zarządzającego lub Dyrektora Marketingu.
- Do 2020 roku, 100 miliionów klientów będzie dokonywać zakupów poprzez rozwiązania wykorzystujące rozszerzoną rzeczywistość.
- Do 2020 roku, wirtualni doradcy będą uczestniczyć w większości interakcji sprzedażowych i biznesowych
Przy założeniu, że w Polsce nowe rozwiązania digitalowe wprowadzane są z 1 – 2 letnim opóźnieniem, to tylko pokazuje kilka ważnych trendów, na które warto się już dzisiaj przygotować. Te firmy i osoby, które jako pierwsze będą wprowadzać innowacja, mają największe szanse na dynamiczny rozwój.
Mediarun od szeregu lat, informuje o trendach z obszaru digital, oraz organizuje konferencje branżowe, jedna z nich odbędzie się już za tydzień, 27 września w Hotelu DoubleTree by Hilton w Warszawie – i jest ona w całości poświęcona trendom digitalowym jej tytuł to:
DIGITAL PROGRAMMATIC & WEB TECHNOLOGY TRENDS 2018
Na konferencji wystąpią eksperci z: GOOGLE, CREDIT AGRICOLE, IDC, BRAND24, BUSINESS FACTORY, SAMSUNG, ABR SESTA, MEDIA & LEADS, PEUGEOT, POCZTA POLSKA, ADFORM, SATAKU, DESMART, USER ENGAGE, ISLAY, NETSPRINT, L-S-W, STARCOM.
Podczas konferencji poznasz case-study, narzędzia oraz prognozy dotyczące trendów na 2018 – 2010 z obszaru Digital Marketingu, Programmatic Marketing oraz Web Trends, które pomogą ci lepiej przygotować działania na koniec 2017 i 2018 rok.
Obok wiedzy, będziesz miał okazję do rozmów kuluarowych podczas czterech przerw netwokingowych, a oto tematy wystąpień i prelekcji:
Sławomir Kochański – Head of Digital PEUGEOT
Transformacja reklam digitalowych w erze sztucznej inteligencji
Arkadiusz Łatko – Digital Marketing Manager BANK CREDIT AGRICOLE
Quo vadis Programmatic – Czy warto stosować DMP i jakie to może dać korzyści?
Sebastian Starzyński – Prezes ABR SESTA
Sztuczna inteligencja w służbie marketingu
Mikołaj Winkiel – Chief Evangelist BRAND24Kiedy marketing spotyka monitoring – co, jak, gdzie i po co?
Ewa Lis – Marketing Director CEE & CIS, IDC
CMO w krainie DX, CX i Big Data
Tomasz Przybyłowicz – CEO & Founder MEDIA&LEAD
Jak w mierzalny sposób optymalizować kampanie internetową, gdy klient nie ma konwersji na swojej stronie www?
Agnieszka Chabrzyk – Country Director Poland, BUSINESS FACTORY
Wyższe konwersje dzięki najnowszym narzędziom Facebooka – DPA, pDPA & DCO. Co to jest i jak działa – Case studies
Karolina Kuczera – Skórzyńska – Strategy Department Director – POCZTA POLSKA
Zarządzanie transformacją cyfrową oraz projektami IT w rozbudowanych organizacjach w kontekście Gry o Tron
Szymon Kosiński – Prezes, SATAKU
Angażujące Rich Media w Programmaticu – Case Study
Bartosz Malinowski – Head of CEE & MENA , ADFORM
Jak osiągnąć ponad przeciętne wyniki Case Study – Prudential – Programmatic Rich Media
Damian Winkowski – Partner DESMART
Świat w 2030 – 6 trendów technologicznych, które wykreują przyszłość
Łukasz Chwiszczuk – Head of Digital Performance – MEDIA GROUP
Wyszukiwarka bez słów kluczowych – poznajcie Google Search 2018
Maciej Kubiak – Adwokat, Partner L-S-W
Zagrożenia dla marketerów online & digital w kontekście RODO. Jak przygotować działania digital od strony prawnej aby zabezpieczyć firmę przed ewentualną maksymalną karą 25 000 000.
Tomasz Wileński – Prezes ISLAY
Kupić media czy zaangażować influencerów? Prawdy i mity o ich sile społecznościowej.
Na wiele więcej pytań znajdziesz odpowiedzi podczas przerw networkingowch.
Jeśli program konferencji jest dla Ciebie intersujący i masz czas 27 września, to mamy jeszcze miła informację, dla czytelników bloga Marcina Barcińskiego Programmatic.pl, mamy voucher o wartości 500,00 zł brutto do wykorzystania do 26 września.
Aby z niego skorzystać, wystarczy na stronie konferencji, http://marketingsummit.eu/digital-programmatic-marketing-summit-2017-warszawa-2-edycja/ rejestrując się podać hasło: programmatic-500
Dlatego zgodnie z zasadą Pareto, dobrym rozwiązaniem jest do 20% czasu poświęcać na rozwój, a 80% czasu na planowanie i pracę, nie mówiąc już o inne zasadzie, że nowej wiedzy i kontaktów nie zdobywa się siedząc za biurkiem.
Jeśli 27 września, jesteś dostępny to wykorzystaj voucher i zainwestuj czas w swój, w rozwój i weź udział w konferencji 😉
Rejestracja na stronie: http://marketingsummit.eu/bilety-pakiety/