Polska Technologia RTB – RTB House

Kolejny wpis z cyklu “Polska Myśl Techniczna” traktuje o RTB House.

Profil firmy

rtb house logo

Jesteśmy polską spółką technologiczną o zasięgu międzynarodowym. Stworzyliśmy autorską technologię do zakupu reklam w modelu RTB i opracowaliśmy unikalne algorytmy do retargetowania personalizowanego. Wspieramy klientów w działaniach na rzecz zwiększenia sprzedaży ich produktów i usług. Oferujemy rozwiązania, które pozwalają na trafny dobór reklam do różnych grup internautów, w oparciu o ich historię korzystania z sieci. Obecnie prowadzimy działalność na 29 rynkach. Dla reklamodawców i sieci afiliacyjnych realizujemy blisko 450 kampanii reklamowych i kupujemy ponad 2,5 mld odsłon miesięcznie.

Zespół RTB świadczy usługi od 2012 roku. Od września 2013 funkcjonujemy pod nazwą RTB House.

Realizujemy kampanie m.in. dla: Big Star, C&A, Venezia, iSpot, Leroy Merlin czy Timberland.

Współpracujemy z takimi sieciami jak: Zanox, NetAffiliation czy TradeDoubler.

Firmą zarządzają: Robert Dyczkowski, Bartek Romański i Daniel Surmacz.

Czym wasza technologia (lub usługa) wyróżnia się na rynku

Jako jedyni w Polsce oferujemy rozwiązanie, które w tak zaawansowany sposób wykorzystuje retargeting personalizowany tj. TANDEM Effect. Narzędzie zostało opracowane z myślą o producentach i daje im możliwość dofinansowania kampanii retargetingowych swoich produktów w jednym lub kilku wybranych e-sklepach jednocześnie. Efekt: w ramach kampanii internauta widzi w sieci znacznie więcej produktów konkretnego producenta, niż jego konkurencji. Co więcej reklamy trafiają tylko do tych z potencjalnych klientów, którzy są wyraźnie zainteresowani zakupem produktu z konkretnej kategorii i właśnie w momencie podejmowania przez nich decyzji zakupowej. Dla producenta to możliwość sukcesywnego wzmacniania rozpoznawalności marki, dla sklepu z kolei szansa na zwiększenie zasięgu kampanii, bez ponoszenia dodatkowych kosztów.

Case study

Publikacja case study wkrótce.

Plany na przyszły rok

Właśnie weszliśmy do Wielkiej Brytanii i Irlandii. W najbliższej przyszłości planujemy zintensyfikować nasze działania w Skandynawii.

Trend w RTB 2014

Wartość reklam sprzedawanych w modelu RTB dynamicznie rośnie. Według prognoz eMarketera, w 2017 roku tylko w Stanach Zjednoczonych będzie to już 9 mld dolarów. W Polsce na takie wyniki oczywiście przyjdzie nam jeszcze długo czekać, ale wydatki na zakup przestrzeni w modelu RTB wzrosną w ciągu najbliższych lat nawet kilkudziesięciokrotnie. W najbliższym czasie na pewno jeszcze wiele usłyszymy o tej technologii zarówno w kontekście aktywności reklamowych na Facebooku, jak i mobile czy wideo. Po okresie testowania tego rozwiązania (2012), oswajania się z nim (2013), przychodzi więc czas na wykorzystanie zaawansowanych możliwości tej technologii.

Przeczytaj również:

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *