Polska Technologia RTB – QuarticOn

Programmatic, w odróżnieniu od tradycyjnych metod kupowania reklamy w internecie, jest znacznie bardziej uzależniony od technologii i jej jakości. Już nie tylko sam fakt pokazania reklamy i monitorowania kliknięć, ale też decydowanie o czasie, miejscu i koszcie emisji jest zależne od algorytmów. Większość platform i technologii, z których korzystają polskie firmy to import, głównie z USA. Ale programmatic.pl ma być blogiem o RTB w Polsce, więc też o naszych polskich technologiach.

Dzisiaj zaczynamy cykl wpisów prezentujących polskie firmy technologiczne działające na rynku RTB. I podobnie jak w przypadku wywiadów z wydawcami i agencjami, tak i w nowym cyklu struktura pytań będzie taka sama dla wszystkich. Cykl zacznie wpis Pawła Wyborskiego z QuarticOn.

Profil firmy

Zrzut ekranu 2013-12-16 15.33.04QuarticOn  jest 100% polską firmą tworzącą technologię w modelu SaaS, która automatyzuje i integruje działania związane z prowadzeniem kampanii sprzedażowych online w oparciu o analizę behawioralną danych.

W 2011 roku, jako pierwsi weszliśmy na rynek z silnikiem personalizowanych rekomendacji dla e-commerce i już po niecałym roku działania zostaliśmy niekwestionowanym liderem rynku. Na początku 2013 roku, naszą ofertę wzbogaciliśmy o technologię umożliwiającą realizacje kampanii reklamowych (np. remarketing) w modelu RTB oraz premium private deals. Nasz ekosystem reklamowy uzupełnia adserwer dynamicznie personalizowanych kreacji wraz z bogatą biblioteką szablonów reklam oraz marketing automation.

Czym wasza technologia (lub usługa) wyróżnia się na rynku

To co nas wyróżnia na tle innych firm, to spójne i zintegrowane podejście do procesu sprzedaży. Nasi konkurenci skupiają się głównie na jednym z etapów sprzedaży, czyli reklamie i sprowadzeniu ruchu na stronę, a przecież klient musi jeszcze dojść do thanky you page i coś kupić.

W naszym podejściu proces sprzedaży online ma dwie podstawowe fazy:

  1. Działania reklamowe, które mają skłonić użytkownika do wejścia na dany serwis
  2. Marketing automation wewnątrz serwisu, którego celem jest konwersja i maksymalizacja wartości klienta.

Dla nas działania reklamowe nie kończą się na kliknięciu w reklamę i pozostawienie użytkownika samemu sobie. Dzięki zintegrowaniu technologii reklamowych (tj. RTB, dynamiczne kreacje) z technologią marketing automation (tj. personalizowany landing page, silnik rekomendacji) mamy kontrolę i możemy zarządzać całym procesem sprzedażowym, od reklamy aż po koszyk zakupowy.

Umożliwia to spójną komunikację z klientem zarówno w reklamie jak i wewnątrz danego serwisu www.

Nasza technologia sprawdza się w Polsce jak i za granicą, działamy min. dla Tchibo, Empik, Merlin, Rainbowtorus, Play, Pigu.lt, Lekarna.cz, 4Home.sk, bimago.de

Case study

Aktualizacja i publikacja case study niebawem

Plany na przyszły rok

2014 spędzimy głównie na ekspansji zagranicą oraz na wdrażaniu nowych funkcjonalności.

Trend w RTB 2014

2014 nie powinien przynieść większego przełomu technologiczne na rynku RTB (chodzi mi o nowe wow!). Stawiam na działania, które mają upowszechnić RTB, tak aby trafiło pod strzechy, czyli stało się standardowym narzędziem reklamodawców. Początek tych działań widać już przy końcu tego roku: Google + FB = W.N.M. Jakby co to – W.N.M. = Wielka Nieskończona Miłość 🙂

Przeczytaj również:

1 komentarz

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *