Aktualności programmatic – 02.08

Niniejszy wpis rozpoczyna cykl (systematyczny w założeniu) „Aktualności”. Zdarza się trafić na ciekawy artykuł, który potem w magiczny sposób znika i jak jest potrzebny – nijak nie da się go znaleźć. Publikowanie wpisów na Facebook nie sprawdza się bo trudno coś odnaleźć.

Zaczniemy od:

Chrome Dev and Canary Builds for Android Now Feature a Native Ad Blocker
Google zapowiedziało swojego własnego adblocka i zaczyna go wprowadzać. I teraz Google zadecyduje, która reklama jest dobra, a która zła. I kto jest posłusznym wydawcą a kto nie…

Dropping the Term ‘Programmatic’ | ExchangeWire.com
Skąd wziął się termin “programmatic” i czy nadal jest adekwatny?

Facebook Shares More Audience Data Via Carefully Controlled ‘Clean Rooms’
Facebook nie dzieli się danymi. Niby tak, ale…

Przeczytaj również:

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *