adUniverse Update 2014 – zapraszam na konferencję

Już za tydzień, 9.06 na Stadionie odbędzie się kolejna edycja adUniverse. Będą goście specjalni, goście lokalni i dużo prelekcji o RTB. W imieniu NoNoobs zapraszam i do zobaczenia na miejscu. Więcej o konfie tutaj.

adUniverse 2014 / update to II edycja wydarzenia poświęconego interaktywnej reklamie w formule konferencyjno-targowej, która odbędzie się 9 czerwca na Stadionie Narodowym w Warszawie. Obecnie nie sposób sprawnie poruszać się po rynku reklamy online bez wiedzy i umiejętności wykorzystania różnorodnych danych (Big Data Management) i platform agregujących te dane (Data Management Platform), zautomatyzowanych metod zakupu i sprzedaży powierzchni reklamowych przez giełdy reklamowe (AdExchanges) działające w modelu aukcyjnym (RTB). Coraz częściej bowiem o efektywności działań marketingowych zadecyduje unikalne połączenie wielu czynników, dla których wspólnym mianownikiem będzie zaawansowana technologia.

?Tym razem podczas adUniverse będę pokazywał najczęściej nagradzane cyfrowe kampanie marketingowe, które często były realizowane dzięki zastosowaniu zaawansowanej technologii ? zdradza profesor Mike Berry, gość specjalny konferencji ? Jedną z nich będzie Dumb Ways to Die najbardziej nagradzana kampania w roku 2013, która omówię bardzo dokładnie. Bardzo się cieszę z mojego drugiego już wystąpienia podczas adUniverse, poprzednia edycja cieszyła się ogromną popularnością, widać, że rynek cyfrowej reklamy rozwija się w Posce niezwykle dynamicznie! ? dodaje Mike.?

W poprzedniej edycji konferencji wzięło udział ponad 400 osób wyraźnie wskazując jak dużym zainteresowaniem marketerów cieszą się nowe rozwiązania technologiczne wspierające działania reklamowe. Wyścig zbrojeń nabiera tempa, firmy stosują coraz bardziej wyrafinowane narzędzia, a media i inni uczestnicy rynku starają się dostarczyć jak najlepszych powierzchni reklamowych oraz danych służących do targetowania. Odpowiednie zastosowanie różnorodnych rozwiązań może dać niezbędną przewagę konkurencyjną i zadecydować o sukcesie niejednej kampanii. Dlatego tak istotny jest obecnie ciągły update tego co dostępne jest naszym rynku.

?Podczas II edycji adUniverse będziemy starali skupiać się przede wszystkim na nowych narzędziach oraz case studies kampanii marketingowych, których wspólnym mianownikiem będzie zaawansowana technologia ? komentuje Agnieszka Świtkowska, co-founder NoNoobs.pl S.A. organizatora konferencji ? Rynek reklamy zmienia się tak szybko, że od stycznia pojawiło się już sporo nowego. Nasz adUniverse 2014 / update ma pokazać narzędzia czy case studies, których nie mogliśmy pokazać podczas pierwsze edycji oraz umożliwić uczestnictwo większej grupie osób. W poprzedniej edycji musieliśmy wcześniej zamknąć rejestrację i nie wszyscy mogli uczestniczyć w tym wydarzeniu ? dodaje Agnieszka.?

W Polsce, mimo spowolnienia gospodarczego, branża reklamy online odnotowuje coraz lepsze wyniki, a dom mediowy Starlink w I połowie 2013 r. jedynie w internecie zaobserwował wzrost przychodów o 7,8 proc. Szacunki te dowodzą, że interaktywne kanały komunikacji marketingowej, zgodnie ze światowymi trendami, w Polsce także będą zyskiwać na znaczeniu i budżety marketingowe przeznaczane na reklamę interaktywną z roku na rok będą coraz większe. Warto już teraz dowiedzieć się czym wkrótce będzie żył świat reklamy interaktywnej i jakie technologie są dostępne na polskim rynku.

Celem adUniverse jest pokazanie polskiego ekosystemu reklamy online. Mamy nadzieję, że druga edycja konferencji zaprezentuje rynek reklamowy jak najpełniej, a nasi uczestnicy zaznajomią się z dużą liczbą zaawansowanych narzędzi. adUniverse to konferencja reklamowa, na której musisz być! Partnerem Generalnym adUniverse 2014 / update jest Adform, a Partnerem Diamentowym mexad.

Przeczytaj również:

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *